عاشق دیوانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





سکوت دنیا

سکوت دنیا



 

آهای ستاره به من چشمک بزن دوباره !


آهای دنیا به من لبخند بزن دوباره !


دلم گرفته از تو ای ستاره ، شبهایم بی تو تیره و تاره !


دلم گرفته از تو ای دنیا ، باور کن که زندگی بی تو بی معناست!


مرا باور کن ستاره ، هوای دلم پر از غباره ، مرا باور کن دنیا ، اینجا دلم خسته و

 

تنهاست !


خسته ام ، خسته خسته ، ساز دلم غمگین است و شکسته !


دوباره هوای چشمانم ابریست ولی باران نمی بارد !


دوباره دلم به انتظار باران است ولی اشکهایم نمی آید !

 

بغض گلویم را می فشارد ، تنهایی مرا می آزارد ، هنوز غروب زندگی ام به پایان

 

نرسیده!


هنوز در حسرت طلوع نشسته ام ، باز در این حسرت سرد تنها و دلشکسته ام!


آهای ستاره به من چشمک بزن دوباره !


آهای دنیا به من خسته نگاهی بینداز دوباره !


شب شده ، هنوز بیدارم ، نمیدانم فردا بر من چه میگذرد ، هنوز بی تابم!


نمیدانم طلوع فردا به چه رنگیست ، رنگ آبیست ، یا رنگ سرخ به رنگ غروب!


نمیدانم تا کی هوای دلم ابری است ، تا کی شبهای تنهایی تاریک است!


مهتاب پشت ابرها جا مانده ، سکوت شب پر از هیاهو را فرا گرفته !


دل تنهایم ، تنهایی را باور کرده ، و باز به انتظار او که دردش را گوش کند نشسته !

 

نمیداند کسی نیست که بشنود دردهای پر از دردش را !


کسی نیست که این دل خسته را آرام کن ، تنهایی آمده و این دل خسته را خسته تر

 

کرده است !


آهای جغد شبانه برایم بخوان دوباره ، سکوت را بشکن ، دلم به آواز تو خوش است!


آهای ستاره به من چشمک بزن دوباره !


آهای دنیا چه خبر از فردا؟

 

دنیا سکوت کرد و دلم آرام گریست !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط احد در 12:15 | |